Jaguar S-type (1700 грн)
www.caddy.com.ua

 
Погода в Киеве
Погода в Киеве
 
Голосование и опросы
Нравится ли вам дизайн нашего сайта
 
 
Типовые документы, Документ: Посадова інструкція адміністратора автосалону

Посадова інструкція адміністратора автосалону

раздел Посадові інструкції / Должностные инструкции
Оцените документ:    Оценить    Рейтинг: 0 (0)     Загружен: 529     Обсудить на форуме
Страна: Украина
Связанные документы:

Посадова інструкція адміністратора автосалону Должностная инструкция администратора автосалона
Скачать Посадова інструкція адміністратора автосалону бесплатно

 

 

______________________________________

(назва установи, організації)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:

 

_______________________________________

                               (уповноважена особа)

 

_______________________________________

                                          (ПІБ, підпис)

 

_________________ року

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ АДМІНІСТРАТОРА АВТОСАЛОНУ

 

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Адміністратор автосалону відноситься до категорії фахівців.

1.2. На посаду адміністратора автосалону призначається особа, яка має вищу освіту, досвід роботи на посаді секретаря reception, офіс-менеджера не менше 1 року.

1.3. Призначення на посаду адміністратора автосалону і звільнення з неї здійснюється наказом Директора автосалону.

1.4. Адміністратор автосалону повинен знати:

1.4.1. Місію Компанії, яка полягає в _________________ ..

1.4.2. Стратегічну мету Компанії: _________________ ..

1.4.3. Основну мету адміністратора автосалону: _________________ ..

1.4.4. Основи менеджменту і маркетингу.

1.4.5. Конкурентні переваги.

1.4.6. Бізнес-процес свого автосалону.

1.4.7. Посадові обов'язки всіх співробітників автосалону.

1.4.8. Корпоративні стандарти.

1.4.9. Технічні характеристики автомобілів і додаткового обладнання, перелік усіх послуг автосалонів і техцентров.

1.4.10. Прізвища, імена, по батькові і телефони всіх посадових осіб і обслуговуючих підрозділів Автосалону.

1.4.11. Методичні та нормативні документи, що стосуються роботи автосалону.

1.4.12. Закон "Про захист прав споживачів".

1.4.13. Правила продажу окремих видів товарів і інші нормативні правові акти з питань торговельного обслуговування.

1.4.14. Правила і методи організації процесу обслуговування покупців.

1.4.15. Основи позиціювання товарів.

1.4.16. Принципи планування й оформлення торгового залу, вітрин.

1.4.17. Правила роздрібної торгівлі.

1.4.18. Порядок оформлення покупки автомобілів.

1.4.19. Загальні соціально-економічні питання та основні статистичні показники.

1.4.20. Методи і процедури статистичних досліджень.

1.4.21. Порядок розробки планів, визначення ступеня їх реалізації.

1.4.22. Структуру управління підприємством.

1.4.23. Методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв'язку, комп'ютерів.

1.4.24. Основи адміністрування.

1.4.25. Інформаційні технології.

1.4.26. Основи естетики, етики, загальної і спеціальної психології, соціології.

1.4.27. Основи організації діловодства.

1.4.28. Правила і норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

1.4.29. Основи законодавства про працю, правила внутрішнього трудового розпорядку.

1.5. Администратор автосалона в своїй діяльності керується:

- Положенням про Департамент збуту.

- Положенням про автосалон.

- Технологією найму персоналу в Компанію.

- Корпоративним кодексом.

- Положенням про персонал.

- Трудовим договором.

- Справжньою посадовою інструкцією.

- Іншими нормативними актами та документами.

1.6. На час відсутності адміністратора автосалону (відрядження, відпустка, хвороба, ін) його обов'язки виконує особа, призначена у встановленому порядку, яка несе відповідальність за якісне та своєчасне їх виконання.

1.7. Безпосереднім керівником адміністратора автосалону є директор автосалону.

 

2. ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ АДМІНІСТРАТОРА АВТОСАЛОНУ

Адміністратор автосалону:

2.1. Зобов'язаний першим зустрічати всіх відвідувачів автосалону, забезпечуючи їм максимально комфортні умови, закріплювати менеджерів з продажу за клієнтами.

2.2. Веде облік клієнтських груп.

2.3. Інформує директора автосалону про недоліки в обслуговуванні покупців.

2.4. Контролює терміни виконання замовлень і інформує клієнтів про всі, що цікавлять їх питаннях, для чого йому необхідно:

- Постійно перебуває на своєму робочому місці і першим зустрічати всіх відвідувачів автосалону;

- Спілкування з клієнтами повинно проходити в доброзичливому, але діловому та професійному стилі;

- Всією своєю поведінкою адміністратор повинен демонструвати солідність, надійність і професіоналізм;

- Мати охайний зовнішній вигляд;

- Не допускати фамільярності і грубості в спілкуванні з клієнтами і співробітниками автосалону;

- Строго дотримувати встановлені стандарти спілкування з відвідувачами автосалону.

2.5. З'ясовує мету появи і негайно закріплює за кожним відвідувачем менеджера з продажу або іншого співробітника автосалону для вирішення всіх виниклих питань.

2.6. У відсутність вільних менеджерів з продажу консультує клієнтів і займає їх "живим" спілкуванням до приходу звільнився менеджера з продажу.

2.7. Не допускає відходу клієнтів, які не дочекалися менеджерів з продажу, при необхідності проводить клієнтів в офіс і пропонує чай, каву, літературу.

2.8. Призначивши менеджера з продажу для роботи з клієнтами, відразу робить помітку на Аркуші опитування (анкети) у вигляді прізвища менеджера з продажу і марки цікавить автомобіля.

2.9. Постійно контролює наявність поруч зі стійкою адміністратора мінімум двох, максимум трьох менеджерів з продажу, готових приступити до роботи з клієнтами.

2.10. На прохання клієнта забезпечує оперативне прибуття відповідального співробітника автосалону, для вирішення будь-яких питань, що виникли або нестандартних ситуацій з автомобілем.

2.11. Вирішує всі виробничі питання тільки за допомогою телефону або інших співробітників автосалону, не відлучаючись зі свого робочого місця.

2.12. При виникненні рекламації, в першу чергу, забезпечує клієнтові психологічний і фізичний комфорт і негайно приступає до вирішення проблеми (перевіряє наявність у клієнта гарантійного талона, оформляє замовлення-наряд і викликає фахівця для усунення несправності).

2.13. Доводить до відома старшого менеджера-консультанта про прихід відвідувачів до директора автосалону. При необхідності забезпечує клієнтам телефонний зв'язок з будь-яким співробітником автосалону.

2.14. Контролює і реєструє у відомостях встановленого зразка виконання всіх етапів додаткових робіт на проданих автомобілях та інформує клієнтів про ступінь готовності автомобіля по кожному етапу: установка додатково обладнання, антикорозійна обробка, постановка на облік в ГИБДД і т.д., цікавлячись у клієнтів, чи немає інших побажань або питань. Негайно інформує клієнтів про перенесення терміну віддачі автомобіля, у разі невиконання автосалоном зобов'язань за строками виконання замовлення (встановлення додаткового обладнання тощо).

2.15. Цікавиться у клієнтів про всі позитивні і негативні моменти в роботі автосалону при покупці автомобіля.

2.16. Строго стежить за дотриманням менеджерами по продажах стандартів Компанії та виконання посадових обов'язків.

2.17. Постійно стежить за порядком на своєму робочому місці, наявністю всієї необхідної документації та рекламної продукції:

- Бланків заказ-нарядів встановленого зразка;

- Журналу обліку заказ-нарядів;

- Листів опитування клієнтів (анкети);

- Прайс-листів на автомобілі і додаткове обладнання, що реалізовуються в автосалоні;

- Загального прайс-листа по автомобілям у Компанії;

- Гарантійних талонів на встановлене додаткове обладнання;

- План-заявки на встановлення додаткового обладнання;

- План-заявки на антикорозійну обробку;

- Пропуску на в'їзд і виїзд автомобілів з території автосалону;

- Буклетів та іншої рекламної продукції, затвердженої на даний момент;

- Списку всіх посадових осіб Компанії та свого автосалону з номерами телефонів.

2.18. Видає менеджерам з продажу замовлення-наряди для оформлення покупки автомобіля і додаткового устаткування з обов'язковою їх реєстрацією в журналі і стежить за постійною наявністю чистих бланків заказ-нарядів.

2.19. Зберігає у себе протягом двох місяців копії заказ-нарядів, отримані від охорони автосалону після вибуття проданого автомобіля з підписом клієнта в графі: "Роботу прийняв, претензій за якістю робіт і комплектації не маю".

2.20. Контролює заповнення менеджерами з продажу листів опитування (анкет), забезпечує їх доставку (за минулий день) з кур'єром в офіс.

2.21. Щодня з 17.30 до 17.45 годин подає інформацію менеджерам-консультантам інформаційного відділу про кількість автомобілів, готових для віддачі клієнтам.

2.22. Щомісяця складає звіт про роботу менеджерів з продажу за встановленою формою та надає його директору автосалону.

2.23. Відлучаючись зі свого робочого місця, доводить до відома старшого менеджера з продажу і залишає за себе старшого менеджера-консультанта.

2.24. Підкоряється вимогам охорони автосалону, належать до її компетенції, на предмет перевірки особистих речей з метою запобігання розкраданню матеріальних цінностей, а так само сприяє службі охорони в перевірці персоналу автосалону.

2.25. не має права:

- Залишати своє робоче місце без крайньої на те необхідності;

- У присутності клієнтів обговорювати інших клієнтів, співробітників автосалону, негативні моменти і нестандартні ситуації, що виникають в автосалоні, вести розмови особистого характеру, а так само допускати ненормативну лексику в спілкуванні з клієнтами і співробітниками автосалону;

- Самовідхилятися від вирішення виниклих проблемних ситуацій з клієнтами автосалону;

- Розголошувати комерційну таємницю;

- Порушувати порядок обліку та контролю документів;

- Використовувати телефонний зв'язок, комп'ютер і оргтехніку в особистих цілях.

2.26. Здійснює керівництво персоналом автосалону.

 

3. ПРАВА АДМІНІСТРАТОРА АВТОСАЛОНУ

Адміністратор автосалону має право:

3.1. Знайомитися з документами, що визначають його права та обов'язки за займаною посадою, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.

3.2. Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.

3.3. Вносити на розгляд керівництва Компанії пропозиції по вдосконаленню роботи, пов'язаної з передбаченими цією посадовою інструкцією обов'язками.

3.4. Вимагати від усіх структурних підрозділів і керівництва, персоналу автосалону всю необхідну інформацію для вирішення завдань своєї компетенції.

3.5. Відлучатися зі свого робочого місця в разі особистої потреби і для виконання своїх посадових обов'язків, поставивши до відома про це директора автосалону і передавши свої повноваження старшому менеджеру-консультанту.

3.6. Призначати менеджерів з продажу для вирішення проблем і вирішення конфліктних ситуацій з автомобілями або клієнтами, в разі відсутності відповідального менеджера з продажу.

3.7. Самостійно вести листування зі структурними підрозділами Компанії, а також іншими організаціями з питань, що входять у його компетенцію.

 

4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАТОРА АВТОСАЛОНУ

Адміністратор автосалону несе дисциплінарну та матеріальну відповідальність за:

4.1. Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, передбачених даною посадовою інструкцією - в межах, визначених чинним законодавством;

4.2. Порушення затвердженого бізнес-процесу;

4.3. Відсутність на встановленому місці необхідної кількості менеджерів з продажу, готових приступити до роботи з клієнтами, за винятком випадків, коли всі менеджери з продажу зайняті своєю роботою;

4.4. Перебої у функціонуванні автосалону у відповідності з режимом роботи;

4.5. Недотримання виконавської і фінансової дисципліни в автосалоні;

4.6. Недотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки при виконанні своїх службових обов'язків;

4.7. Несвоєчасне виконання розпоряджень і наказів вищого керівництва;

4.8. Недотримання корпоративних стандартів;

4.9. Правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством;

4.10. Завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним трудовим і цивільним законодавством;

4.11. Розголошення інформації, що становить комерційну таємницю, пов'язану з діяльністю;

4.12. Недодержання в частині його стосуються вимог законодавства, постанов, розпоряджень, інших керівних і нормативних документів вищих органів і посадових осіб;

4.13. Неналежне зберігання довірених йому матеріальних цінностей;

4.14. Втрату службової документації, псування майна і обладнання, що знаходиться в автосалоні.

 

 

ПОГОДЖЕНО:

 

Керівник структурного підрозділу:

 

 

_________________

(підпис)

 

______________________

(ПІБ)

 

___________________ р.

Начальник
юридичного відділу:

 

 

_________________

(підпис)

 

______________________

(ПІБ)

 

___________________ р.

З інструкцією ознайомлений:

 

 

_________________

(підпис)

 

______________________

(ПІБ)

 

___________________ р.


Теги документа: должностная инструкция інструкція посадовий администратор

Скачать Посадова інструкція адміністратора автосалону
Оцените документ:    Оценить    Рейтинг: 0 (0)     Загружен: 529     Обсудить на форуме




Если у вас есть уникальный документ, которого возможно нет в нашей базе, поделитесь им с другими пользователями нашего ресурса.
Давайте вместе сделаем данный раздел полезнее и качественнее. Нам нужна ваша помощь!

Добавить типовой (шаблонный) документ
Ваше имя
Email
Файл
Комментарий
Мы обязательно удалим всю конфиденциальную и личную информацию из документа, но надежнее будет, если вы это сделаете сами.





 
Курс валют предоставлен сайтом kurs.com.ua

Пробки на Яндекс.Картах
Статистические данные
 
Объявления
спасибо

молодцы, есть много хороших документов
хочу сказать спасибо
Светлана Александровна

Добавить объявление
 
 
Последние новости
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій висловив співчуття рідним та близьким заступника Глави Адміністрації Президента України Андрія Таранова у зв’язку з його загибеллю
У Верховній Раді України відбувся інформаційний захід, присвячений Міжнародному дню демократії
Відбулося ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
Триває ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
Триває ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
Триває ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
У Верховній Раді України відбувся інформаційний захід, присвячений Міжнародному дню демократії
"Ну, надо снять меня уже с экранов, я сам себе уже надоел" В. Путин,...
Петро Порошенко зустрівся з Гілларі Клінтон
Президент у Нью-Йорку зустрівся з представниками єврейських організацій США 
20 вересня цього року у Верховній Раді України відбудеться Четверте засідання Парламентського комітету асоціації між Україною та ЄС (ПКА)
Нам потрібен міжнародний механізм відповідальності для захисту прав внутрішньо переміщених осіб - Президент під час Засідання високого рівня Генеральної Асамблеї ООН
У Верховній Раді відбулося засідання Комітету Парламентської асамблеї Ради Європи з питань науки, освіти, культури і ЗМІ
Питання забезпечення дотримання громадянських і політичних прав обговорено під час «круглого столу» за ініціативи Комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин та Комітету у закордонних справах
Україна та Катар зацікавлені у поглибленні економічноі співпраці
Зараз правильний час і місце для інвестування – Президент запросив американський бізнес в Україну
Голова Парламенту України Андрій Парубій: Верховна Рада планує ухвалити звернення до Європейського Союзу та міжнародних організацій з проханням не визнавати вибори до Держдуми Росії
Голова Парламенту України Андрій Парубій запропонував головам комітетів скласти план розгляду їхніх блоків питань на нараді у наступний четвер
Уже цього четверга у Парламенті може бути призначено сім нових голів комітетів – Андрій Парубій
Брифінг Голови Верховної Ради України Андрія Парубія (відео)
Все новости >>>