ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
АДМІНІСТРАТОРА ЗАЛУ В МАГАЗИНІ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Адміністратор відноситься до категорії фахівців, призначається на посаду і звільняється з посади генеральним директором. На посаду адміністратора призначається особа яка має середню професійну освіту без пред'явлення вимог до стажу роботи.
1.2 Адміністратор повинен знати:
розпорядження, накази, інші керівні і нормативні документи, що регламентують діяльність;
основи загальної та соціальної психології, соціології і психології праці;
етику ділового спілкування;
правила і методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
основи маркетингу та організації реклами;
принципи планування та оформлення приміщень, вітрин;
основи економіки, організації праці та управління;
законодавство про працю та охорону праці України.
правила і норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту;
методи обробки інформації з застосуванням сучасних технічних засобів, комунікацій і зв'язку, обчислювальної техніки;
правила внутрішнього трудового розпорядку.
2. ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ
2.1. Адміністратор:
забезпечує роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створенню для них комфортних умов;
здійснює контроль за збереженням матеріальних цінностей;
консультує відвідувачів з питань наявності наявних товарів і послуг;
вживає заходів до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і проводить відповідні організаційно-технічні заходи;
здійснює контроль за раціональним оформленням приміщень, стежить за оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі;
забезпечує контроль за чистотою та порядком у приміщеннях і на прилеглих до них або будівлі територіях;
контролює дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни;
інформує керівництво організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживає заходів до їх ліквідації;
здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва організації;
виконує окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.
3. ПРАВА
3.1. Адміністратор має право:
одержувати від працівників інформацію, необхідну для здійснення своєї діяльності;
подавати на розгляд свого керівника пропозиції з питань своєї трудової діяльності;
вимагати від керівництва сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
4.1. Адміністратор несе відповідальність:
за невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків, передбачених посадовою інструкцією, - у відповідності з чинним трудовим законодавством;
за правопорушення, вчинені в період здійснення своєї діяльності, - у відповідності з чинним цивільним, адміністративним і кримінальним законодавством;
за завдання матеріальної шкоди - в відповідності з чинним законодавством;
за недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;
за порушення техніки безпеки;
за порушення пожежної безпеки.
|