ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ФАХІВЦЯ ВІДДІЛЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ СТРАХУВАННЯ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Головною і безпосередньою задачею фахівця відділення Департаменту страхування (далі - департаменту) __________________ філії __________________ (далі - компанії) є укладення та пролонгація договорів по основним видам страхування (страхових продуктів) компанії.
1.1. Спеціаліст є штатним співробітником філії та призначається наказом Директора філії за поданням керівника департаменту.
1.2. Спеціаліст безпосередньо підпорядковується керівнику відділення.
1.3. У своїй діяльності фахівець керується законодавством України, наказами, розпорядженнями, вказівками директора _________________ філії компанії, правилами, інструкціями та іншими документами, що регулюють роботу фахівця відділення, цією посадовою інструкцією.
1.4. Спеціаліст повинен знати:
1.4.1. Постанови, розпорядження, накази, інші керівні і нормативні документи вищестоящих і інших органів, що стосуються методів залучення та обслуговування клієнтів.
1.4.2. Основні страхові продукти, які пропонуються клієнтам у відділенні, і методи їх продажу.
1.4.3. Правила внутрішнього трудового розпорядку, правила і норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
2. ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ
Спеціаліст виконує наступні функціональні обов'язки:
2.1. Спеціаліст здійснює прямі продажі страхових продуктів страхувальникам у відповідності з методичними вказівками по продукту, затвердженими в _________________ філії компанії.
2.2. Спеціаліст є відповідальним за розвиток продажів в сегменті території закріпленим за ним розпорядженням керівника відділення.
3. ЗВІТНІСТЬ
3.1. Спеціаліст щодня звітує про результати своєї діяльності і досягнуті результати керівнику відділення.
3.2. Спеціаліст заповнює всі акти, анкети та звіти відповідно до затверджених в компанії формами.
4. ПРАВА
4.1. Спеціаліст має право:
4.1.1. Вносити на розгляд керівництва компетентні та обґрунтовані пропозиції з питань поліпшення роботи відділення та інших питань, які належать до його компетенції.
4.1.2. На забезпечення нормальних умов праці (обладнаного робочого місця, засобів зв'язку та ін.)
4.1.3. Користування затвердженими директором філії інструкціями, наказами, розпорядженнями, правилами та іншими документами, що регламентують роботу фахівця.
4.1.4. Вносити пропозиції про проведення різних маркетингових і рекламних акцій, спрямованих на збільшення клієнтської бази компанії.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Спеціаліст несе відповідальність:
5.1. За неякісне та несвоєчасне виконання завдань та обов'язків, передбачених цією інструкцією.
5.2. За невикористання та / або неправомірне використання наданих цією інструкцією прав.
5.3. За недотримання, інструкцій, наказів, розпоряджень, правил та інших документів, що регулюють роботу фахівця.
5.4. За недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, техніки безпеки і протипожежної безпеки.
5.5. За псування чи недбале ставлення до зберігання та використання, розкрадання майна відділення.
5.6. За грубе, нетактовне ставлення (поведінка) при спілкуванні з персоналом та відвідувачами відділення та філії.
5.7. За схоронність документації і недотримання інтересів компанії, видачу конфіденційної інформації, документації (комерційної таємниці) про компанію та її клієнтів третім особам.
5.8. За надання безпосередньому керівництву помилкової або перекрученої звітної та ін документації (інформації).
|