Hyundai Coupe (2100 грн)
www.caddy.com.ua

 
Погода в Киеве
Погода в Киеве
 
Голосование и опросы
Нравится ли вам дизайн нашего сайта
 
 
Типовые документы, Документ: Позовна заява про визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення (проїзд на червоне світло)

Позовна заява про визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення (проїзд на червоне світло)

раздел Позовні заяви / Исковые заявления
Оцените документ:    Оценить    Рейтинг: 5 (3)     Загружен: 803     Обсудить на форуме
Страна: Украина
Связанные документы:

Позовна заява про визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення (проїзд на червоне світло) Исковое заявление о признании действий ответчика противоправными и об отмене постановления об административном правонарушении (проезд на красный свет)
Скачать Позовна заява про визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення (проїзд на червоне світло) бесплатно

 

 

До ________________ районного суду

________________________________

 

ПОЗИВАЧ:

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

 

ВІДПОВІДАЧ:

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

 

ТРЕТЯ ОСОБА:

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

 

 

 

ПОЗОВНА ЗАЯВА

про визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови

про адміністративне правопорушення

 

 

            ____________ р. я їхав за кермом власного автомобіля _____________, реєстраційний номер ____________, по вул. ____________________. Під час зеленого світла світлофору проїхав спочатку перехрестя поруч з вул. _________________, а вже через приблизно 20 метрів вже на мигаючє зелене світло світлофора проїхав регульований пішохідний перехід.

            Таким чином дану ділянку дороги я проїхав без порушень правил дорожнього руху.

            Від'їхавши більше 170 м. від цієї ділянки був зупинений інспектором ДПС, який чомусь сам порушуючі Правила Дорожнього руху (підпункти 15.1-15.5 пункту 15 ІНСТРУКЦІЇ з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 р. N 111) вискочив на проїзжу частину поряд з якимось приватним автомобілем ВАЗ 21099, що само по собі визвало у мене підозру в можливих протиправних діях до мене з боку Інспектора.

            Підійшовши, інспектор ДПС звернувся до мене з вимогою надати йому посвідчення водія та технічний паспорт автомобіля, сказавши, що я проїхав регульований пішоходний перехід на заборонений сигнал світлофора.

            На мої заперечення стосовно того, що я не вчиняв дій, які порушували б Правила дорожнього руху України, а рухався відповідно до цих Правил, інспектор повернувся до того самого приватного автомобіля ВАЗ 21099 та в ньому склав протокол ____ № ___________ від _____________ року про адміністративне правопорушення, який відразу мені було надано на підпис. Коли я почав писати зауваження про незгоду з висновками інспектора, про те, що Правил дорожнього руху України я не порушував, поставив прочерки у незаповнених графах та зробив спробу вписати свідка, що їхав зі мною в авто, інспектор висловив своє обурення та сказав, що я повинен покаятися й визнати провину, що людина, яка сидить в моєму авто не є свідком, а є «заінтересована особа». Після чого я вимушен був вписати слова «свідків немає», так як іншіх свідків скоєння/нескоєння мною правопорушення не було. Я ще раз заявив інспектору, що будь-яких порушень Правил дорожнього руху України з мого боку не було, як не було і будь яких фактичних даних, показань свідків та фіксації порушення технічними засобами.

            При цьому, мене не було ознайомлено з моїми правами, передбаченими Конституцією України та законами України, і взагалі не пояснювалось, яким чином інспектор зробив висновки про наявність складу правопорушення в моїх діях.

            В подальшому, врахувавши свої думки достатніми для визначення наявності обставин, які свідчать про вчинення мною правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 122 КУпАП інпектор ДПС батальйону ДПС в місті _____________ сержант міліції ____________________ прийняв рішення про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі _______ грн., та виніс постанову ___ № ________ по справі про адміністративне правопорушення від ________ року (копія додається).

            Вважаю, що дана Постанова прийнята з порушення норм матеріального та процесуального права, не відповідає вимогам чинного законодавства України та підлягає скасуванню з наступних підстав:

            1. Ст. 251 КУпАП встановлено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, а також іншими документами. Разом з тим, положення даної статті вказує на те, що належними доказами можуть бути також показання технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису. Вважаю, що суб'єктивна думка, припущення та бажання інпектора ДПС БДПС м.Харкова ст.міліції В.О. скласти протокол для «статистики», «звітності» або «галочки» не є законною підставою, не може бути достовірним та належним доказом, на якому ґрунтується висновок про вчинення мною адміністративного правопорушення;

            2. Ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

            3. Положення ст. 251 КУпАП та ст. 69 КАСУ вказують на те, що належними доказами можуть бути також показання свідків, але інспектор ДПС відмовив свідку, якій був зі мною в автомобілі, дати свої показання, ссилаючись на те, що на його думку «вона не свідок, а зацікавлена особа», чим порушив ст. 272 КупАП, згідно якої «Як свідок у справі про адміністративне правопорушення може бути викликана кожна особа, про яку є дані, що їй відомі які-небудь обставини, що підлягають установленню по даній справі.», та ст. 50 ЦПКУ, згідно якої «Свідком може бути кожна особа, якій відомі будь-які обставини, що стосуються справи.»

            4. У ст. 254 КУпАП зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення складається в разі його вчинення, але оскільки адміністративного правопорушення не було (не було пред'явлено жодного доказу крім безпідставних звинувачень, «правопорушення» не зафіксовано належним чином, як того вимагає чинне законодавство, з врахуванням допущених порушень під час складання протоколу, він не може бути належним доказом моєї вини, і за таких обставин відповідно до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Слід також зазначити, що до Постанови ____ № _________ від _____________ року не було додано вищезгаданий Протокол, тобто юридично в матеріалах справи його не існує, це при тому, що його було підписано і мною, і інспектором ДПС. Фактично даний Протокол є неналежним доказом, адже відповідно до ч. 1 ст. 70 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування, а оскільки в Постанові ____ № _________ від _____________ року немає жодного посилання на вищезгаданий протокол, то немає ніяких підстав вважати, що ці два документи якимось чином пов'язані між собою.

            Більше того, відповідно до законодавства України та на підставі зазначеного протоколу, представниками ВДАІ м. ___________ у будь-який час може бути винесено ще одну Постанову і існує ймовірність того, що на мене повторно буде накладено штраф за те саме адміністративне правопорушення, що потягне за собою порушення одного з фундаментальних конституційних принципів держави визначеного у ст. 61 Конституції України, а саме те, що ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.

            Також слід зазначити, що відповідно до п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23 грудня 2005 року № 14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті» встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КоАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів. В Постанові що оскаржується, не зазначено жодного доказу, на підставі якого інспектором було прийняте рішення про накладення на мене адміністративного стягнення, в якості такого не наведено навіть протокол про адміністративне порушення.

 

            Відповідно до ч. 1 ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

            Відповідно до ч.1 ст.287 КУпАП  України постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, щодо якої її винесено.

            Відповідно до ст. 289 КУпАП України скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.

           

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 55 Конституції України, ст. ст. 287, 288, 289, 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 49, 50, 51 Кодексу адміністративного судочинства України,

 

ПРОШУ:

            1. Прийняти дану Позовну заяву до провадження.

            2. Повідомити мене про час і місце розгляду справи.

            3. Скасувати Постанову про адміністративне правопорушення ___ № ______ від _________ р. та закрити справу.

 

 

Додатки:

            1. Копія Позовної заяви стороні по справі – на 3-х арк.

            2. Копія Постанови про адміністративне правопорушення ____ № _______ від __________ р.

            3. Копія Протоколу про адміністративне правопорушення ____ № _______ від __________ р.

 

 

 

____________ р.                               ____________________

 

Скачать Позовна заява про визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення (проїзд на червоне світло)
Оцените документ:    Оценить    Рейтинг: 5 (3)     Загружен: 803     Обсудить на форуме




Если у вас есть уникальный документ, которого возможно нет в нашей базе, поделитесь им с другими пользователями нашего ресурса.
Давайте вместе сделаем данный раздел полезнее и качественнее. Нам нужна ваша помощь!

Добавить типовой (шаблонный) документ
Ваше имя
Email
Файл
Комментарий
Мы обязательно удалим всю конфиденциальную и личную информацию из документа, но надежнее будет, если вы это сделаете сами.





 
Курс валют предоставлен сайтом kurs.com.ua

Пробки на Яндекс.Картах
Статистические данные
 
Объявления
Юр. поддержка от 15 грн

Международная юридическая компания предоставит услуги:Юридическая поддержка деятельности ЧП. Предоставление договоров. Анализ документов.Письменные консультации. Неограниченное количество устных консультаций.Экстренная правовая помощь. Юридическое сопровождение, и др.Годовое обслуживание.На данный момент обслуживаем более 25 000 клиентов.www.laweyr.nethouse.ru
0933965394
Сергей

Добавить объявление
 
 
Последние новости
Голова Верховної Ради України Андрій Парубій висловив співчуття рідним та близьким заступника Глави Адміністрації Президента України Андрія Таранова у зв’язку з його загибеллю
У Верховній Раді України відбувся інформаційний захід, присвячений Міжнародному дню демократії
Відбулося ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
Триває ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
Триває ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
Триває ранкове пленарне засідання Верховної Ради України
У Верховній Раді України відбувся інформаційний захід, присвячений Міжнародному дню демократії
"Ну, надо снять меня уже с экранов, я сам себе уже надоел" В. Путин,...
Петро Порошенко зустрівся з Гілларі Клінтон
Президент у Нью-Йорку зустрівся з представниками єврейських організацій США 
20 вересня цього року у Верховній Раді України відбудеться Четверте засідання Парламентського комітету асоціації між Україною та ЄС (ПКА)
Нам потрібен міжнародний механізм відповідальності для захисту прав внутрішньо переміщених осіб - Президент під час Засідання високого рівня Генеральної Асамблеї ООН
У Верховній Раді відбулося засідання Комітету Парламентської асамблеї Ради Європи з питань науки, освіти, культури і ЗМІ
Питання забезпечення дотримання громадянських і політичних прав обговорено під час «круглого столу» за ініціативи Комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин та Комітету у закордонних справах
Україна та Катар зацікавлені у поглибленні економічноі співпраці
Зараз правильний час і місце для інвестування – Президент запросив американський бізнес в Україну
Голова Парламенту України Андрій Парубій: Верховна Рада планує ухвалити звернення до Європейського Союзу та міжнародних організацій з проханням не визнавати вибори до Держдуми Росії
Голова Парламенту України Андрій Парубій запропонував головам комітетів скласти план розгляду їхніх блоків питань на нараді у наступний четвер
Уже цього четверга у Парламенті може бути призначено сім нових голів комітетів – Андрій Парубій
Брифінг Голови Верховної Ради України Андрія Парубія (відео)
Все новости >>>